Adverteren

Italië Magazine verrast met boeiende reportages over het unieke karakter van de verschillende regio’s en de prachtige steden. Niet alleen geliefde vakantiebestemmingen komen aan bod, maar juist ook de minder bekende plekken, zodat lezers altijd weer een nieuwe kant van Italië ontdekken.

Daarnaast is er in elke editie natuurlijk veel aandacht voor de populaire Italiaanse keuken, de Italiaanse cultuur, de rijke geschiedenis en de vele kunstschatten, het beroemde design en biedt het magazine veel tips en adressen voor een onvergetelijk verblijf in dit prachtige land. Dit jaar bestaat Italië Magazine bovendien 28 jaar en is daarmee het langst bestaande landenlifestyle magazine in Nederland.

Doelgroep

  • Man / vrouw
  • 30 jaar en ouder
  • Welstandsklasse W 1 / 2
  • HBO / WO-niveau
  • Geïnteresseerd in gastronomie, design, kunst, architectuur en cultuur
  • Beschouwt Italië als tweede vaderland
  • Hoog bestedingspatroon
  • Voorkeur voor Italiaanse producten
  • Serieuze oriëntatie op een (tweede) huis in Italië
  • Frequentie
  • 6 x per jaar
  • Oplage
  • 45.000
  • Abonnees
  • 16.000
  • Bereik
  • 145.000
  • Nieuwsbrief
  • 24.500

Oplage & distibutie
Italië Magazine wordt in Nederland en in België in een oplage van 45.000 verspreid via alle belangrijke verkoopkanalen. Italië Magazine wordt promotioneel ondersteund via advertenties en op de winkelvloer middels volumeverhogende consumentenactiviteiten.

Adverteren
Voor informatie over advertentie-mogelijkheden kunt u contact opnemen met onze salesafdeling op +31 (0)20 530 25 70 of via advertising[@]creditsmedia.nl.

Italië Magazine editie 3 2018

Italië Magazine editie 3 2018

Italië Magazine Restaurant van het Jaar Verkiezing

Italië Magazine Restaurant van het Jaar Verkiezing

Koop Kaarten

banner-rvhj-lezers

banner-rvhj-lezers

Nieuwsbrief

Nieuwsbrief

Advertentie

Italie Evenement 2018

Italie Evenement 2018

Koffiecentrale

Koffiecentrale

Tururi

Tururi

Sardinia 4 All

Sardinia 4 All